27 mars, söndag

igår när jag hämtat daniel blev det inte så lyckat.
på något sätt blev det punka i däcket. tyckte det kändes tungt att styra & att något lät..
snälla varför händer allt sånt här mig?

sunny i onsdags.
min mobil.
min kamera.
iår volvon.

tur att jag hade min händiga daniel med mig!
han fixade allt & bytte däck & hissade upp stora tunga volvon.
han fick göra det förra året på sunny.
så han är ju kung på det där nu!

ludde & martin kom med men var inte till så mycket hjälp haha!
sen kom en gubbe som skulle hjälpa oss. han tog i så hårt vid låsmuttrarna att han prutta!
gud jag tänkte bara: skratta INTE nu louise!

när vi kom hem till mamma & pappa hade alla vuxna skitkul åt vad som hade hänt haha!
daniel fick äta & vi var där ett tag & prata & umgicks. riktigt trevligt :)

men jag mådde inte så bra & kände mig trött & sliten.
daniel var bakis, så vi åkte hem till mig runt tio..

& när vi kom till mig skulle vi kolla på national treasure.
men vi båda somnade. helt slut var vi..

jag har precis kört daniel till bussen, han ska till singö idag.
jag har så ont i halsen så jag kan inte somna om.
sitter i min säng med en sor kopp honungste.
idag blir det lugnt också.

åker nog ut till mamma & pappa senare..
inviger nog pappas stora fina grill han köpte igår.
som vi fick handskas med under punkteringsproceduren!


Kommentarer
Postat av: Chubby

Hahahaahah nää fan stackare! Kunde du hålla dig när peutten kom då hahahaha

2011-03-27 @ 14:27:02
Postat av: louise

haha ja faktistk! skrattade med detsamma men insåg att jag kan inte stå & as garva åt han när han var snäll & hjälpte till haha!

2011-03-27 @ 14:57:38
URL: http://louisebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0