19 mars, lördag

GRATTIS LILLEBROR SOM FYLLER 19 ÅR IDAG!

jag hade varit vaken sen typ åtta.
daniel är typ sjuk & mår skit.
så han gick upp för han inte kunde sova, därör kunde inte jag somna om..

nu har vi ialla fall tagit ett långt varmt bad..
så underbart..

jag ska väl börja sminka mig snart..
sen ska jag till maxi & köpa smörgåstårta & till systemet!
efter det åker jag ut till familjen på lite kalas & firar ludde!

får se om daniel orkar följa med.
sen åker vi till daniel ikväll.
ska träffa moa & dennis & äta tacos & ha supertrevligt!

hoppas daniel orkar det ialla fall :)

åh jag kollar på oc, nu är det precis nyårsavsnittet i säsong 1, när ryan springer in & kysser marissa & säger att han älskar henne.
åh fattar inte men gråter alltid då?!
tycker det är så fiiiiiiiiiiiint!


Kommentarer
Postat av: mamma

ÅH! Ni är sååå fina på detta kortet mina kära barn

2011-03-20 @ 11:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0