12 mars, lördag

matchen igår var jättekul att se!
tyvärr förlorade norrtälje med 8-0..
men gud vilket drag det blev i ishallen med bajen fans!
kul var det ialla fall :)

efter matchen åkte emelie, fredrik & micke hem föra oss.
jag väntade på daniel & sen åkte vi hem.

jag glömde mina glasögon. fick ännu mer ont i huvudet än jag hade så vi stannade & bytte.
så daniel körde hem!
när vi kom hem så var jag med emelie ett tag på hennes rum sen skulle jag & daniel kolla på reprisen av BB, men vi båda somnade i soffan..

imorse sov vi till halv elva. sen var vi själva på singö.
dom andra åkte eckerö, men vi kunde tyvärr inte åka med eftersom jag skulle jobba.

men vi åt en god frukost & kollade på high school musical 3 & myste hela dagen tills jag skulle åka.
så jag åkte runt kvart i två typ.
hade gärna stannat hela dagen & gått ut på promenad & bara myst ännu mer.
men men, pengarna ska in!

när jag kom till uppsala så parkerade jag vid farmor & gick till stan.
sen har jag jobbat 16-22.15.
hade flera härliga ikväll på jobbet.
lina, ulrika & tanja.
så tanja & lina räddar mina 2 kvällar framöver ;)

nu kollar jag ialla fall på oc & ska kolla tills jag somnar!
äter lite cashewnötter med sourcream smak & en bit mörk choklad :)



Kommentarer
Postat av: Chubby

Du räddar min kväll Love :)

2011-03-13 @ 10:28:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0