10 mars, torsdag

igår åkte jag hem till lisa & elias & småtjejerna.
alltså, vilka fina barn dom har. det är hetl galet.
det nya lilla tillskottet simone.
lika söt som sin syter var, fast ganska mycket mindre!

hon var så liten & söt & såg ut som en docka. på ett positivt sätt :)
så liten & fin. helt galet. & juni & simone har både perfekt fina läppar.
åh så vackra barn. ni kan vara stolta!

jag & lisa hade en del att ta igen. men det gjorde vi snabbt & det kändes knappt som vi vartifrån varann så länge som vi faktiskt varit. så det ser jag som något väldigt positivt :)
jag kom ialla fall runt halv ett & åkte runt halv fem.

hade en toppendag med er!

efter det åkte jag hem till farmor & åt middag & fikade.
sen gick jag ner till stan & tog tåget till stockholm.

där mötte jag upp daniel runt tio sen åkte vi hem till honom :)
kollade BB & robin hood..

idag
sov jag till tio. så himla skönt. har haft sån otrolig huvudvärk i ca en månad fram & tillbaka.
jag har aldrig haft huvudvärk förr. men nu förstår jag hur jobbigt det är.
kanske måste kolla upp det. men usch nej jag vill inte gå till läkaren & ta nya prover, det var ju bara någon månad sen sist..

jag skulle ialla fall ställa mig i ducshen. då fanns det inget vatten. gick till köket & handfatet. INGET VATTEN!
ringde daniel i panik. då sa han att dom skulle stänga va idag. haha snällt att glömma berätta det!
så nu får jag väl vänta till tolv!

sen runt ett halv två så ska jag till vällingby centrum & möta anita, daniels farmor, äta lite lunch :)
jag tror redan hag vet vad jag ska ha hihi. sushi.....

sen ska jag bara ta det lugnt här hemma. daniel kommer hem sent ikväll runt elva efter sin träning.
men jag behöver bara göra ingenting. ska bara ligga vid tvn & försöka slappna av.
jag har så mycket i mitt huvud nu.




 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0