1 mars, tisdag

igår jobbade jag 6.50-15.15. efter det så gick jag på stan & provade en klänning jag såååå gärna vill ha.
så ska no byta den mot en jag köpte förr. hoppas det går, jag har prislappen kvar haha!

sen mötte jag upp ulrika & therese, vi kikade runt lite & gick sen & handlade mat & sen hem till therese.
då kom mathilda också! det var så mysigt att ses, var alldeles för länge sen!
så vi åt tacos, kokosbollar & chips & dipp, ja vi körde en lördag igår helt enkelt!

med massa prat & catch up som hänt sen sist!
runt tio gick jag hem till farmor & sov där!

idag sov jag till halv elva?!
fixade mig & tog det lugnt. gick till friskis & hämtade mina skor jag glömde förra veckan!
sen halv två hade jag tid hos anna, min frisör.

så jag blev mörkare, ÄNTLIGEN! nu är det blaskiga röda borta.
så nu känner jag mig fin igen!
blir alltid så nöjd, bättre frisör finns inte!

efter det mötte jag upp camilla på mitt jobb där vi handlade.
nu har vi hunnit göra en vitkladdkaka igen & ska äta kebab med pitabröd, mmmmm vi kan vi!
så blir en myskväll ikväll igen hihi.

senare ikväll åker jag till min älskling & sover!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0