solig dag

idag har det varit så himla varmt!
jag & tess åkte ut till wik & åt lunch, sallad från cupido..
kollade lite resor, japp bara att börja planera för nästa resa haha!

efter tre timmar så lessnade vi & åkte hem till mamma & drack milkshake & åt jordgubbar.
nu är mormor & morfar här också så det är fullt hus!

jag ska dra igen min resväska snart, så den är helt klar..
sen ska mamma eller ludde hämta daniel & köra oss till malin..
dennis kommer sen också..

så vi ska äta middag & räkna ner timmarna till .... PLAYA DEL INGLÈS!!!!!

vi ska äta massa gott & dricka massa gott!
vi har ju all inclusive så det är riktigt najjs!

vi ska sola, bada, kanske åka på delfin safari, gå & strosa i hamnar, parta!
det är ju värsta utelivet där så det ska vi utforska.
vi kommer ha det helt underbart ialla fall!

så jag kommer nog inte blogga mer innan jag åker!

ha en bra vecka hemma i soliga sverige! :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0