restaurang eller sillkväll?

...ja det är frågan?

imorn jobbar jag 6.50-14.00..
efter det åker jag direkt till min älskling & sen ska vi åka in till stan..
vi ska göra ett nytt försök att leta efter skjorta & skärp..

vi funderar på om vi ska äta middag ute i stan eller åka hem & ha en sillmiddag.
jag älskar ju sill!

daniel har sagt att jag får bestämma & det gör ju inte det hela lättare haha..
vi får se helt enkelt imorn hihiih..

midsommar kommer ialla fall firas ute på harängen hos dennis mamma med massa folk..
jag & daniel åker ut dit på fredags morgonen & är där under dagen & kvällen efter det åker vi ut till singö :)

sen mys på singö på lördag & jobb på söndag!
så ser min midsommar & helg ut :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0