7 juni, tisdag

nu sitter jag & äter frukost.
blåbärsyoghurt med musli, leverpastejmackor & lemonad.
gott vill jag lova!

jag har hunnit med en lång dusch.
peelat mig & börjat göra min kropp redo för massa sol!

aaaaaaaaaaa tre små dagar kvar till kalymnos!
jag längtar ihjäl mig!!!!!
få sola varje dag & ligga i ett turkost vatten..
( hoppas vädret är bra ialla fall hihi.. )

äta den godaste maten i världen & träffa alla fina folk..
ja ni kanske förstår varför jag längtar?
så kul att vi åker nio stycken :)

men först måste jag jobba idag & imorn.
idag jobbar jag 12-17.15.
sen blir det middag här hemma med jennifer & våra mammor :)


såhär kommer jag ligga mesta tiden om dagarna


trappan upp&ner till stranden & vår lägenhet :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Härligt härligt... snart

2011-06-09 @ 15:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0