6 juni, sveriges dag

min helg har varit lugn & skön. så mysig..

i lördags
 när jag kom dit så blev det middag.. det blev grillat kött & pommes :)
sen blev det lite lördagsmys, vi åt nachos med philadelphia & chunkysalsa ( testa omedelbart ni som inte gjort det ) sen dom nya cheeze twisters. supergoda :)
hade en lugn & supermysig kväll :)

igår så var det väldigt lugnt.
låg faktiskt mest vid tvn & kolla på allt jag missat under veckan..
mot eftermiddagen blev det fint väder så då gick jag ut ett tag :)

mot kvällen  blev det film, slumdogg millionare & stekt strömming som killarna fiskat.
stekt strömming på knäckemacka, riktigt gott & länge sen jag åt :)

idag så var vi ut med båten..
så härligt att vara ute på sjön..
vi la till & pilkade strömming..

det har jag inte gjort sen jag var liten & mormor & morfar hade husvagnen på åland..
så det var kul, ialla fall ett tag haha.
vi fick ihop lite strömming ialla fall.

såg när bonden släppte ut några av sina kor på en ö.
gud så härligt det var. riktiga såna där glädjeskutt gjorde dom.
kor är ju för söta!

efter vi fiskat åkte vi in till en vik & kikade. hittade en ny..
hur fin som helst. så ser fram emot att åka dit en fin kväll eller varm dag :)

daniel åkte ialla fall med mig till uppsala..
vi var i uppsala runt kvart i fyra.
jag följde med daniel till stationen.
vi åt en mjukglass innan daniel tog tåget hem till sig..

sen har jag jobbat, 16.30-22.15..
KAOS på jobbet. sjukt mycket folk..

hemma nu ialla fall..
provade brämhults lemonade.
gud så gott & fräsch!!!!

nej, nu vet jag inte vad jag ska göra.
kanske kika film..


























Kommentarer
Postat av: mamma

Sverige är vackert.............

2011-06-09 @ 15:12:49
Postat av: louise

ja det är huuur fint som helst, speciellt somrarna :)

2011-06-09 @ 15:56:49
URL: http://louisebj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0