3 juni, fredag

igår var en lite seg dag. inte så konstigt haha..
jag & daniel & mamma & pappa åt den goda pastasalladen till lunch & frukost..
pratade lite om gårdagen :)

sen kom mormor & morfar & fikade & sen åkte vi med dom ut till singö..
vi gick in & hälsade på hos mormors syster karin i hallstavik..

väl ute på singö så tog vi det bara lugnt.
vi åt gräddstuvad pyttipanna med ägg & gud så gott det var!

på kvällen kollade vi tv bara :)
jag & emelie täntek gå ut & gå. vilket vi gjorde.
men vände efter några hundra meter. vart attackerad av alla mygg, helt galet mycket!

senare kollade jag & daniel på filmen tusenbröder.
sen blev det sängen :)

idag var det suuuperväder!
jag & daniel sov till halv elva..
jag gick ut i solen ett tag.

sen fixade jag mig..
daniel skjutsade mig till häverödal kyrka sen..
vi hade minnesstund för gammelmormor aina idag som gick bort i tidig i våras..

det var lugnt.
alla hade med sig blommor & alla fick säga hej då till aina.
efter det blev det lite fika bara.
var kul att träffa. verkligen alla kom nästan..

nu är jag ialla fall hemma..
ikväll blir det nog lugnt.

pappa ska vakta på flustret ikväll igen. the ark spelar där.
vore faktiskt kul att gå dit med vi får se :)

först ska jag & mamma äta den godaste sushin i uppsala & dricka något glas vin :)






















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0