1 juni, onsdag, ludwigs student

jag kunde inte sova igår & vaknade vid fem imorse..
lyckades somna om till halv nio ialla fall..

under morgonen har vi fixat oss här hemma..
jag är klar nu..

vi ska nog sticka iväg om en halvtimme..
det kommer vara jag, mamma, pappa, mormor, morfar, ingalill & saman som står & tar emot ludwig när han springer ut.
åååh jag tycker det ska bli så kul.

vi ska stå med jennifer & hennes familj så det blir kul :)
hoppas jag & jennifer hinner springa in till dansen & hälsa på våra gamla älskade danslärare!

det har regnat under morgonen så det suger.
men vi hoppas att det inte kommer något mer.
att det åtminstone inte regnar när dom springer ut :)

grattis till alla som tar studenten idag.
njuuuuuuut av den här dagen för den är oförglömlig!

speciellt stort grattis till min fina lillebror som kommer köra på en annorlunda stil idag.
inte det klassiska.
utan med grå kavaj & svart skjorta med röd fluga & röda hängslen!
tuffing!


såhär kommer jag att se ut ialla fall idag, plus en svart kavaj till :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0