trött trött trött

så trött jag varit idag har jag inte varit på mycket länge.
helt sjukt alltså.. & inga folk på jobbet typ..
så jag fick gå hem en timme tidigare.. det behövdes!

ludde hämtade mig. när vi kom hem var eriksson, borell & stenqvist här, fullt hus!
men borell & stenqvist åkte ganska snabbt..

sen åt vi sushi till middag.
alla pratar så mycket om sushin från saluhallen & deras makirular med tonfiskröra.
den var helt okej men inget slår sushi18!

har suttit & pratat med mamma, pappa, helena & johan uter på altanen.
nu flyttar vi in,  börjar bli lite kallt ute på altanen..

jag ska inte vara uppe för länge..
ska upp tidigt imorn igen!

igår såg vi nya irene huss filmen, den var helt okej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0