lingon & magnusson

kvällen har varit supermysig med mina fina tjejer..

middagen blev på lingon som vi har som granne nu i stort sett..
en jättemysig & fin restaurang vid ån..

jag valde ett glas rosé att dricka.
till middag tog jag lamm med friterad potatiskaka med cheddar & bacon.
till det en rökig rödvinssås & råkostsallad.
så otroligt gott, det bara smälte i munnen!

vi lyxade beställde också in efterrätt,
efterrätten var svenska jordgubbar med vaniljglass & vitchoklad- & vaniljkaka.

restaurang lingon är verkligen att rekommendera!

när vi ätit klart var tanken att ta en strawberry daquriiplock.
men det var  såklart fullt där som alltid..
så vi gick till magnusson & tog en cider bara :)

sen in till lina på jobbet & köpte frukost ;)

nu är vi hemma jennifer åkte nyss..
jag & therese sover här ikväll första natten ihop..
så det ska bli mysigt :)















Kommentarer
Postat av: emma

Lingon är grymt :D

2011-07-27 @ 09:12:08
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0