12 juli, tisdag

idag jobbade jag 6.50-13.45, ett skönt pass!
efte jobbet åkte jag & köpte vakumpåsar till min svärmor..

& sen hem till lövstalöt..
här hemma var det fullt hus. min familj, tess & familjen malm med tre barn..
så det var liv & röj!

dom åkte hem runt fyra tiden & då började vi med maten..
vi åt en mysmiddag. räkor, brieost & lite sill. massa gott!
jag & mamma drack rosévin till :)

har pratat massa & avslutade med att se på allsång..
så nu åkte therese precis hem..

så nu tänkte jag ta mig en dusch & sen se en film..
hoppas jag får se burlesque & att mamma vill se den!

snart kommer pappa hem med svennis autograf, cooolt va haha?!
han vaktade på sirus matchen & dom mötte svennis lag från england!








brieost med fikonmarmelad, mmmm


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0