mysdag med Dig

hela dagen har jag & daniel legat i soffan & kollat på film, vi har hunnit med tre filmer.
vi kollade först på dodgeball, sen office space & sist air heads.
vi somnade några gånger under alla filmer haha, vi var så trötta!

vi har ialla fall bara myst hela dagen lång.
en jättemysig & behövlig söndag :)

det blev pasta carbonara till mat & lite vitlöksbröd till det!
så gott så!
vi tog en varm dusch också innan vi åkte, det var så skönt för jag var så frussen! 

så runt halv sex skjutsade daniel mig till farmor så jag kunde hämta en nyckel.
sen så tog jag bussen ut till mamma & pappa.
vi har kollat på solsidan & skrattat gott!

nu ska jag se någon film bara & ta det lugnt, jag sover kvar här ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0