Kanon helg!!

i fredags var jag framme i stockholm ganska sent.
men moa kom ialla fall till mig daniel & dennis.
vi kollade på filmen grown ups.

daniel somnade runt ett, sen var vi andra uppe till halv fem :)
fråga inte vad vi gjorde haha!

igår så gick vi upp runt nio.
jag & daniel städade & gjorde fint här.
sen runt kanske elva kom daniels familj.

dom fixade med antennsladdar & satte upp daniels suuuuuuupersnygga lampa i vardagsrummet.
jag & emelie åkte till coop & handlade chips & läsk till kvällen.

allt främmande kom runt två tiden.
det var jättekul att träffa alla tillsammans, heeela stora truppen hihi!
mia hade såklart gjort jättejättegoda smörgåstårtor!

tiden gick så fort, men det gör den ju när man har kul.
dom första började åka runt 6 tiden.

camilla & johan kom typ då :)
sen var dom flesta kvar till typ åtta.
& runt åtta så kom jennifer, dennis, dyland, danne & moa!

det var så himla kul för att det var ju en äverraskning. daniel blev så glad & överraskad!
kalle kom också, men han kom mycket tidigare, så himla kul att vi lyckades vara tysta i två veckor haha!
det har varit svårt!

så när alla kommit så var daniels familj kvar.
det var jättekul!
det blev massa drinkar! kanske lite för mycket.

men sjukt kul hade vi alla fall!
sen gör ju alkoholen en lite extra känslig som vi märkte hihi.
jag & mia pratade om en massa saker!

det var riktigt kul att dom stannade ett tag!
sen ska jag vara ärlig & säga att efter dom åkte, runt tio, tror jag?
sen dess har jag inget minne kvar haha.
inte bra inte bra alltså!
men så är det tyvärr haha!

dagen & kvällen var ialla fall så himla kul, trevlig & daniel blev verkligen överraskad & glad.
så allt blev så bra :)

imorse var det inte kul att vakna.
jag kan säga att jag aldrig varit så bakis i hela mitt liv.

moa, dennis, dyland & danne sov tydligen kvar här.
så vi har bara slappat hela dagen.
alla har mått skit haha!

så vi gick till vällingby centrum & åt donken till brunch.
se gick vi tillbaks till daniel & kollade på sommaren med göran.
vi har verkligen inte gjort något alls.
daniel har dammsugit & torkat golv haha!

jag har mått så dåligt att jag har kräkts. har aldrig hänt förr att jag gjort dagen efter.
men jag drack ju också sen klockan två igår på eftermiddagen.

sen runt sex så gick vi till vällingby centrum igen, daniel skulle köpa något & sen blev det middag på sub way.
vi orkade inte laga mat haha.

nu har vi varit hemma i en timme typ.
daniel badar nu ett tag. jag har fixat & bytt hyllplanen i hans vitrinskåp.
så nu passa jag på att skriva & ladda upp bilder :)

är skönt att vara själva nu.
nu ska vi ligga i soffan hela kvällen & mysa.
jag har tänt ljus, det är så himla fint här alltså!

så vi ska se på solsidan.
sen ska vi nog ta lite tårta, finns en hel kvar!
jag tog ingen igår så det ska bli kul att smaka. men den är nog god, det har jag ingen tvekan om!

så ha en mysig söndag. det ska jag ha :)

iiiiiih. jag är så glad.
vågar man säga sånt högt?























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0