7 januari, fredag, underbara dagar

middagen hos jennifers föräldrar var jättemysig & god!
det bjöds på grekisk pyttipanna, riktigt gott, det ska jag göra här hemma snart!

runt sju halv åtta började jag rulla mot daniel!
sen kollade vi på film & myste & tog det lugnt!

igår, torsdag, så sov vi ut. vi tog det lugnt, kollade på film & myste & fixade oss.
sen tog vi buss & pendel till skogås.
vi åt middag hos daniels mormor & morfar där även mikaela, jesper, ossian & martin var.

det var så himla kul & skönt att träffa dom. så jag har saknat dom alla.
jag tror ingen förstår!
ossian var ju sååååååå söt! han hade blivit så stor sen jag såg han sist.

vi åt ialla fall nachosgryta, en riktig hit!
vi tog det lugnt, umgicks & pratade.
jag & brita tog ett glas vin, eller två...

vi var väl hemma hos daniel runt tio elva.
då blev det film!

imorse gick jag upp runt åtta & sminkat mig. sen åkte jag till uppsala.
hann upp till farmor ett tag & åt frukost, sen gick jag till jobbet & jobbade mellan 11-19.15.

efter jobbet så skyndade jag mig hem till min sambo & vårt sambomys!
ja, ni hör ju hur mycket gott, gissa om vi fick ont i magen?!
vi hade laddat upp med massa godis & ostbomb & chips.
vi har knappt rört godiset än haha!

nu blir det nog lugnt. vi har suttit & pratat om en massa.
anna är bra på att lyssna & prata!
en riktig myskväll med min sambo!!!!!! PUSS PÅRE!!

jag svävar på moln nu. jag är så glad!
vågar jag skriva det?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0