16 januari, söndag

igår hade vi hur kul som helst!
daniel kom hit runt ett, vi åt en lätt lunch, tonfiskröra med avokado!
sen åkte vi till systemet & handlade lite & sen hem hit & tog det lugnt innan vi åkte till mamma & pappa.

hos mamma & pappa åt vi paj & sallad & fikade.
vi drack vin & champagne & pratade på & hade jättekul!
daniel fick vara nykter för han körde haha!

senare kom stensson & pia & anders.
vi satt bara & pratade & umgicks.
hade verkligen skitkul!

det var verkligen så himla kul att daniel följde med.
han har ju inte träffat min släkt på ungefär ett halvår, om inte mer.

men riktigt trevligt var det!

runt halv tio åkte jag & daniel hem till mig & lämnade bilen.
sen tog vi bussen till camilla & johan :)

där drack jag & camilla vin & grabbarna öl!
vi planerade en massa! ;) IIIIIIIIIIIIH!!!!!!!
sen spelade vi galenpanna, så himla kul spel!

runt tre tiden blev vi hungriga så vi tog en tråkiga margueritapizza & la på massa gott!
vi la på tonfisk, skinka, tomat & extra ost, det blev jättegott!
efter vi ätit tog jag & daniel en taxi hem :)

imorse vaknade vi runt nio.
jag tror jag ska gå till ica & köpa något att dricka, har inte något alls här hemma. ska köpa lite mjölk & så :)
sen ska jag göra pasta carbonara!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0