11 januari, tisdag

först vill jag bara skriva GRATTIS ALICE som fyller år idag! :D

idag fick jag jobba med min fina therese, det är inte vanligt vill jag tala om! 
så dagen gick bra hihi :)

efter jobbet tog jag bussen hem, jag hade tänkt gå & träna men jag körde styrketräning här i vardagsrummet istället haha! det är roligare att träna med någon ju!

jag har ialla fall bara tittat på tv & tagit det lugnt.
jag ska väl försöka få i mig lite mat. eller jag vet inte, är inte ens hungrig..

om typ en timme ska jag ialla fall hem till therese så tjejkväll.
det är therese tjejgäng, dom är superhärliga allihop!
sen ska jag & therese spana runt efter lite varmare breddgrader ;)

så tisdagskvällen blir kanoooooooon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0