underbara helg

i fredags efter jobbet så kom jennifer & mötte upp mig.
vi gick & cyklade till petra!
det var jättekul att träffa alla gamla klasskompisar.
supertrevligt!

när jag sen åkte till daniel så kom han & mötte mig.
sen kollade vi på tv & gjorde varma mackor!

igår så sov vi ut, jag fick vakna upp i daniels armar. bland det absolut bästa som finns.
så vi tog det lugnt & låg & myste bara.

jag duschade & sminkade mig & gick till systemet & köpte en flaska vin.
sen när jag kom hem igen så åt vi kycklingsallad.
daniel duschade & vi lyssande på musik & fixade lite.

runt tre mötte vi upp moa & tog tbanan in till centralen där vi mötte dennis.
vi bestämde oss för att gå till gamla stan.
jag har inte gått dit på flera år.

så vi gick dit & gick runt & kollade.
vi gick upp till slottet & stor kyrkan & strosade runt.
stockholm är verkligen superfint.
vi ska vara stolta över vår huvudstad!

vi gick nästan till djurgården & sen började vi dra oss in mot city igen.
vi gick till en irländsk pub som daniel visst om.

den var supermysig, så där satt vi & pratade & hade huuuur trevligt som helst.
vi beställde in lite dricka.
för mig hann det bara bli en cider, jag dricker ju så långsamt.
moa, dennis & daniel hann beställa in tre gånger!

där satt vi ialla fall & hade trevligt i typ två timmar & sen runt halv sju gick vi mot jensens.
vi åt jättegod mat. jag tog en ceasarsallad som var jättegod!
sen körde jag & daniel på mjukglassbuffén igen! den är ju kalas!

efter maten så åkte vi ialla fall hem till daniel.
grabbarna sprang till coop & jag & moa korkade upp en flaska vin.
det var tyvärr inte så gott haha.

sen kollade vi på hostel & due date.
det var i stort sett bara jag som kollade på due date.
alla andra somnade haha.
men sen stängde vi tillslut av.

imorse låg sov vi länge, till typ elva. så sköönt.
så vi kollade klart på due date & tog det lugnt.
sen gick vi till donken & åt lunch haha..

tack för ännu en underbar helg :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0