onsdagsgott

efter jag tränat gick jag hem till farmor & fixade mig.
sen gick vi ner på stan & kikade lite.
jag köpte ljus på indiska till min stora kandelaber.

det fick bli ljusrosa ljus, eftersom våren kommer snart?
vi kikade runt sen gick vi till jalla & åt lunch.
det blev en sallad för mig. dom har riktigt bra sallader där tycker jag!

sen jobbade jag till nio.
nu har jag varit hemma ett tag. jag har tagit en varm ducsch.
jag har precis gjort värsta goda fruktsalladen med äpple, banan, apelsin & mango!
efter det ska jag äta lite glass också, med krossad choklad.
lyxonsdag med mig själv haha!

jag ska packa ihop en liten väska med grejer också!
sen bara titta på tv & ta det lugnt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0