en lugn dag

daniel kom hem runt runt halv tolv tror jag.
han la sig direkt i sängen & somnade..
så jag gick iväg till coop & handlade lite tills middag ikväll..

när jag kom tillbaka åt vi lite lunch & satte igång filmen the tourist.
daniel somnade efter ett tag igen haha.
stackarn han mår inte alls bra.

filmen var ialla fall riktigt bra tycker jag! & jag tror jag fattade i sotrt sett allt & hängde med bra!

nu ska jag se på oc som börjar snart. är ju skitkul att det börjat gå på tv igen.
sen ska jag bog knalla iväg till vällingby centrum & köpa det enda jag skulle köpa på coop.

ikväll blir det lugnt & mys med daniel.
kolla på tv, äta mat & bara ligga & mysa & hålla hand.
se lite filmer :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0