4 februari, fredag, HEEEEEELG

GRATTIS TESS som fyller år idag!

igår kollade jag på filmen allt för min syster. gud så jag låg & grina.
man blir ju hel depp av såna hemska filmer, usch..

jag har precis sminkat klart mig & har börjat på min hallon- &banansmoothie som mamma gjort!
jag ska ta bussen in till stan snart.
idag jobbar jag 11-19.15.

när jag slutat så kommer jennifer & möter mig på jobbet.
sen drar vi till petra som fyllde år förra helgen!
ska bli kul att träffa alla tjejer, är alltid som en liten liten klass reunion när vi ses!
senare ikväl kommer jag ta tåget till daniel!

imorn blir också superkul!
jag, daniel, dennis & moa ska ut & äta i stockholm city & ta några glas & sen åka hem till daniel bara & hänga.
kommer bli suuuupermys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0