23 februari, onsdag

igår blev jag uppe lite för länge.
jag satt & kollade på massa bilder & saknar nu sommaren & utlandet ännu mer.
åh jag vill bara ha värme & kunna gå i tunna fina kläder!

jag har aldrig pratat skit om vintern eller klagat.
jag har alltid älskat den, men nu är jag jääääkligt less, så snälla, smält bort nu så våren kan komma!

efter det så började jag städa & plocka undan all tvätt!
jag har alltid mest energi för att göra såna grejer på natten haha!

jag vaknade ialla fall runt tio.
jag har kollat lite på tv. nu äter jag lite yoghurt & ska strax ta mig mot friskis för ett medelpass!

sen går jag hem till farmor & duschar & tar det lugnt innan jobbet.
jag jobbar 15.45-21 idag.

jag vill bara ha fredag, då får jag löööööööööön!
sen kommer helgen bli super! trots att jag jobbar.
men men det kommer bli superkul! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0