14 februari, alla hjärtans dag, måndag

under morgonen har jag duschat, fixat med mina naglar så nu är dom glänsande röda!
jag har sminkat mig & ska strax iväg till ica & köpa några småsaker.
efter det åker jag nig förbi farmor ett tag.

runt tolv ska jag hämta ludde i skolan. sen åker vi ner på stan & möter upp mamma.
sen ska vi äta lunch på panini. mysigt att äta lunch med mamma & ludde, synd att pappa inte kommer!

idag ska jag jobba 16-19.
sen går jag hem till farmor & äter en mysig alla hjärtans dag middag.
runt tio ska jag & daniel mötas på centralen & sen åka hem till honom.

daniel har träning & är inte tillbaka i stockholm förrän runt tio.
så det blir inget speciellt för oss.
vi får ialla fall ses & sova med varandra :)

så, ha en superfin alla hjärtans dag allihopa!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0