10 februari, torsdag

igår kollade jag & daniel på filmer nästan hela dagen. så mysigt!
kollade på filmen love & other drugs. den var riktigt bra tycker jag, en såndär mysig tjejfilm, eller, jag gillade den ialla fall!

efter det kollade vi på inception. jag kansäga att jag fattade typ inte ett skit av filmne. så jäkla jobbigt när filmerna är så djupa! fattade typ det stora hela, men mycket var oklart. HATADE slutet!

sen avslutade vi med 100 girls. en äkta high school film.
dagen & kvällen var supermysig.
såna här mysdagar kan man bara ha med daniel när han är sjuk haha.
åt fruktsallad & semla & hade tända ljus. ååh så mys <3

nu har jag ialla fall sminkat mig & fixat mig, äter snart upp min sista macka.
sen ska jag klä på mig & bege mig mot arlanda!
jag & therese ska på jobbmässa mellan 10-16, det ska bli kul!

sen ikväll blir det middag & mys med daniel igen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0