mysiga dag

min dag har varit så himla mysig!
jag & therese hade sååååå mycket att prata om, hur alla hennes resor har varit, hur hon & hennes kille träffades & ja en massaaaa saker helt enkelt!

när vi kom till stockholm så gick vi till vetekatten på en gång & tog en fika..
jag & mamma delade på en laxsmörgås & en toscabulle..

sen kikade vi runt i lite affärer..
det blev lite shopping för min del!

en kavaj från hm, två likadana linnen från gina, jag kunde inte välja färg så köpte båda!
så det var det jag fick med mig hem!

efter all shopping så gick vi mot gamla stan & strosa runt.
sen åt vi på en restaurang som hette michelangelo.
där tog jag en pastarätt med rökt lax, vitt vin & ros'epepparsås.
den var helt okej :)

senn gick vi & kikade lite mer påväg tillbaka mot åhléns..
blev en snabbis där inne & sen gick mamma, eva & therese mot bussen..

då gick jag ner på hemköp i åhlëns'huset, shit vad stort!!!
huuur stor fisk & deli som helst!
så jag köpte hem lite av deras skagenröra dom gör själva :)

jag är ialla fall hos daniel nu..
ska kika lite på tv & vänta på daniel, han kommer väl runt nio tiden :)

min dag har ialll fall varit hur bra som helst! :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0