fredag?

coolt att jag kunde blogga från min mobil! nu kommer det komma ännu mer tråkiga onödiga inlääg ;)

det var ialla fall kul att träffa rebecca!
hon har gått ner så mycket i vikt, hon är så fin så!
hon har alltid varit fin men hon trivs mycket mer med sig själv nu, det syns!

vi var här hemma ett tag & åt lite lunch & pratade..
sen sminkade jag mig & vi gick ner till vila & kikade..
dom hade 20% på allt idag!

men jag hittade inget idag, tur det kanske!

rebecca skulle till doktorn & jag är hemma nu ialla fall..
jag ska ligga i soffan & ta det kugnt tills jag börjar..

ikväll jobbar jag 17.55-21.50..
jag har ingen fredagskänsla  alls..
kanske för jag mår piss & ska jobba?




på söndag får jag träffa min älskling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0