7 december, onsdag, HJÄLP MED BLOGGEN

jag började min dag med en julfilm, santa buddies, ni vet dom små söta golden valparna? den var bra men en riktig barnfilm :) sen kollade jag på wedding crashers, sjukt bra film! & efter den kollade jag på ett program på sjuan som heter dont tell the bride.. ett program när tjejerna lämnar över deras bröllop i deras killars händer, också riktig bra! :) & efter det kollade jag på the wedding planner med jennifer lopez.. så jag, en massa bröllop har det varit idag! jag älskar bröllop! jag vill så gärna gå på ett, jag har varit på något som liten men kommer inte ihåg det.. ikväll blir det bonde söker fru & greys, ååh längtar! ja, roligare än såhär blir det inte! min blogg är cp sen jag har bloggat från mobilen så jag måste lösa det på något sätt! allt är helt på sned, kan inte trycka på " ändra redigerare" till höger, någon som kan hjälpa mig? så det blir en långa löpande text bara :( något helt annat, jag har hunnit göra massa god carbonara idag också! daniel kommer hem runt halv tio ikväll, jag längtar! HJÄLP MIG NÅGON FIXA MIN BLOGG?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0