5 december, måndag

det var jättemysigt att äta burnch på gillet igår med familjen & farmor :)
efter det gick jag & daniel & kikade på stan & daniel köpte någon julklapp..
sen fick jag gå förbi jobbet & hjälpa dom med en sak!

vi kom till vällingby runt halvfem, då gick vi in & handlade mat för några dagar..
sen hem & la oss i soffan..

vi åt lite mackor & badade länge & sen såg vi på någon sjuk kinesfilm som hette castaway on the moon.
daniel somnade direkt..
jag orkade itne se klart sista halvtimmen..

daniel åkte till jobbet tidigt, runt 6-7..
&  jag har inte kunnat somna om..
jag är hemma från jobbet idag..
är ännu inte bra & måste vila!

så nu tänkte jag se klart filmen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0