30 december, min födelsedag, fredag

Igår var inte min dag, mitt bankkort gick i två delar, det blir översvämning i delin! Ja, usch haha! Men jag hann till bion och den var bäst, helt underbar! Imorsd fick jag en jättefin present av therese. Sen gick jag till anna och blev skitsnygg i håret, nu går vi mot blont! Sen har jag haft kalas hos mamma och pappa :) fått bra presenter! Nu är jag i lägenheten, daniel kommer snart:) halv sju ska jag, daniel, mamma, pappa , mormor och morfar till il forno och äta middag. Ska bli så mysigt :) sen träffa therese och malin för ett glas :) älskade fina dag, min dag :)

Kommentarer
Postat av: mamma

Jätte grattis till dig på din dag

2011-12-30 @ 18:04:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0