28 december, onsdag

jag & mamma håller på att göra oss klara..
vi har ätit frukost & sminkat oss, så morfar kommer & hämtar oss & kör in oss till stationen! snälla morfar!

jag, mamma, therese & eva, gamla kompisar till oss, vi ska åka till stockholm idag & strosa runt, kika lite affärer & äta lunch & fika.
så det här kommer bli en jättemysig dag tror jag!
var så länge sen jag träffade therese, hon har varit på massa äventyr i världen sista åren!

sen åker jag till daniel efter att vi gjort stan :)




jag älskar min familj mer än något annat, ni är bäst! jag längtar tills fre
jdag då vi ska ut & äta :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Älskar dig med

2011-12-29 @ 12:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0