12 december, måndag




såhär kommer upplägget på min blogg vara framföver tills jag åtgärdat problemet!

igår kväll

efter att jag & daniel hade badat så kollade vi på nya hyss med emil i lönneberga!
gud så bra den är, jag har typ glömt bort hur bra & fina alla astrid lindgren filmer är!
bästa barnfilmer ever ialla fall!

idag sov jag till halv tio..
jag fixade mig & kollade på tv sen kom anita & hämtade mig :)

vi åkte på lite sightseeing i hässelby villastad, gud vilka fina stora hus!
sen åkte vi till hässelby slott för att titta, där kändisarna gjorde om & inredde rummen..
men det kunde man tyvärr inte..
personalen på slottet hade brandövning så vi kunde tyvärr inte kika in i slottet heller, så det var ju typiskt!

efter det åkte vi till åkermyntan & köpte lunch sen hem till anita & åt & fikade!
jag åt en god sallad med parmaskinka, kroänärstkocka, kalamtaoliver, mozzarella & rödlök, mm så gott!

sen fikade vi & pratade en massa :)
sen vidare mot en sväng vid vällingby city!

nu  är jag ialla fall hemma..
jag ska kika på tv & i resekataloger :)

vi får se när daniel kommer hem, runt fem kanske :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0