25 augusti, torsdag

idag är min dag, Louise-dagen! :)

idag
jobbade jag som sagt mellan 6.50-15.
jag köpte ett par typ jeans idag, äntligen! eller det är fusk, såna där från vero moda & vila.
så sköna & snygga!

efter jobbet handlade jag mat & väntade på savitri..
när vi kom hem till mig så började vi med maten & vår överraskningskväll för lisa!
vi skyndade oss & skulle ha mat klar tills hon kom..

sen gick jag & hämtade upp lisa vid luthagens!
SURPRISE hhihih!

vi har ätit gott & haft mysigt, pratat massa..
vi gjorde grytan jag brukar göra, med fläskfilé, paprika, rödvin, kantareller & lite gott, till det hade vi ugnsrostad färskpotatis, mmm så gott det var :)

till efterrätt blev det mammas fräscha yoghurtdessert med färska blåbär :)

men nu har tjejerna dragit, så nu är jag ensam..
jag ska bara ta det lugnt, duscha & ta hand om mig själv lite..
jag är riktigt trött faktiskt..









Kommentarer
Postat av: emma

mysigt vad snälla ni är med Lisa :)

2011-08-26 @ 09:46:14
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0