torsdag, underbara härliga fina dag!

igår kom jag till daniel runt sju.
vi kollade på andra avenyn & pussades & kramades massa!
guuuuuud så underbart efter fem dagar ifrån varandra!

sen kollade vi på mimmi & renie i fjällen.
var ett bra tag jag såg den så det var riktigt kul att se den!
när vi skulle lägga oss pratade vi en massa & skrattade.

imorse gick jag upp & pussades med daniel innan han åkte till jobbet.
sen sov jag till typ tio!

jag kom nyss hem från en härlig promenad! jag gick upp till vällingby centrum &  kikade & tillbaka.
så himla fint väder & varmt! gud så underbart hela kroppen rusar!

nu har jag precis tagit en dusch också.
ska fixa med mina naglar nu & kika på andra avenyn..
sen ska jag sminka mig & göra mig redo för att åka in till stan & möta upp therese på centralen :)

vi får en perferk dag i stockholm med det här underbara vädret!
massa sol & en dag i gamla stan.

vi ska försöka hitta fram till vapiano i gamla stan & äta där.
jag är sååååååå sugen på en ceasarsallad! en riktigt god en :)

sen ska vi ta oss till cirkus & klockan 19.30 ikväll så ska vi se RASTA THOMAS ROCK THE BALLET!!!!!!!!!
jag längtar så ska bli så häftigt att se!

tack vare min älskling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0