sängdags

kvällen har gått snabbt & varit ganska kul.
men det är klart, det var ju tanja jag stängde med!

hela kvällen har jag suttit & tänkt på nästa söndag, då jag & daniel ska fira vår dag.
jag har kollat upp olika restauranger & tänkte ut olika maträtter att laga.
men vi blir nog hemma & lagar någon god trerätters eller beställer hem mat :)

nu tycker säkert ni att jag tänker för mycket.
men sån här är jag, jag bara äääälskar att planera & tänka ut allt haha!

tanja tipsade om en rätt som lät huuuur gott som helst & spännande.
perfekt att det är GIrecept också!
maträtten var fläskfilé fylld med basilika, soltorkade tomater & parmesan.
till det serverar man blomkålspuré.
låter ju bara för gott!

så det ska jag prova göra här snart tror jag :)

nu är jag ialla fall hemma.
jag ska snart gå & lägga mig. är riktigt trött..
ska slå på tvn i sovrummet & lägga mig i min underbara säng!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0