Rock the Ballet

jag blir rörd..

för några veckor sen frågade jag daniel ifall han ville gå med mig på en balettföreställningcirkus i stockholm.
klart han inte var så sugen på det.
tänkte det var kört. är slutsålt också..

men nu så ger han mig två biljetter & säger att han inte kan följa med för han har typ någon kickoff med jobbet.
det är på vår dag. 15 april..
men det gör inget nu för denna fina present! vi får fira dagen efter :)

så han har köpt två biljetter till mig så jag får ta med mig någon jag vill..

ärligt, hur snäll, hur bra, hur fin kan man vara?


Kommentarer
Postat av: anna hagman

Ja du Louise, om det är ROCK THE BALETT han har lyckats få tag i biljetter till så är det mer troligt att det är ett aprilskämt för de biljetterna har (precis som det står på cirkus hemsida) sålt slut i stort sett alla huvudstäder i Europa där de har turnerat. Helt galet. De har fått grymma reviewer och asbra kritik över allt! Är mycket avis men samtidigt mycket glad för din skull! Toppenkille det där ;)

2011-04-01 @ 20:28:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0