7 april, torsdag

idag har jag haft körkort i två år!
vilket betyder att min prövotid är över. tänk vad tiden går alltså..

jag har ialla fall duschat & äter nu frukost framför andra avenyn..
idag ska jag till vällingby centrum & luncha med anita.

jag har ingen aning vad jag är sugen på. sushi eller en sallad.
sushin är ju tyvärr inte så jättegod, men jag är säkert dum & tar det ändå haha!

vet inte hur länge daniel får jobba över ikväll.
vi hade tänkt hitta på något.
men vi får se hur sent det blir & hur länge han jobbar..

gud så jag saknar att träna! nästa vecka kör jag igång igen! nu måste jag vara redo! har inte tid att vänta..



det här ser inte helt tokigt ut.
ta denna snygga bil åka ner till hamnen & åka ut med en stor fin båt.
vore helt underbaaaaaaaart!
drömma går ju..


Kommentarer
Postat av: mamma

Tänk vad tiden går fort, tänk att du har haft körkortet så länge, Grattis

2011-04-07 @ 16:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0