6 april, onsdag

igår när daniel kom hem hade jag fixat mat till oss.
dukat fram vid tvn med ljus & den goda korvstroganoffen & sallad.
han blev riktigt glad :)

stackarn, dom jobbar över mycket nu, jobbar 7-20 vissa dagar. ikväll med tror jag..

idag sov jag till halv elva.
jag har hunnit ätit lite frukost, nyponsoppa med mandelbiskiver!

jag har börjat ladda ner hela första säsongen av andra avenyn.
det kommer nog ta tid tills den är klar men så jag längtar!
älskar den serien!
så när den är klar ska jag bara kolla järnet!

idag blir det nog lugnt.
alltid när jag är ledig känner jag mig stressad för det är så mycket jag vill hinna göra & många jag vill träffa.
men idag känner jag bara för att vara här hos daniel hela dagen.. bara ta det lugnt & njuta av en ledig dag & inte göra något..
så jag ska nog köra på det..

måste gå & handla lite.
kanske tar mig till vällingby centrum & handlar där & samtidigt kikar på lit ekläder.
är sugen på att kika efter ett par jeansshorts & en långklänning!


jag kan verkligen inte beskriva i ord hur mycket jag längtar tills sommaren & resorna.
helt galet!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0