29 april, fredag

jag fick ingen data igår, den var inte klar tydligen :(
så jag blir tokig hemma haha!

hursomhelst, igår så möttes jag & jennifer upp på stan & sen handlade vi lite & åkte hem till mig.
gjorde en supergod ceasarsallad & bakade två kladdkakor..

klockan halv sju hade jag ett litet homeparty med inredning.
suuuuuperfina saker! skulle vilja köpa allt! hemsidan heter www.livingandaroom.se

så det kom lite folk till mig & kollade & fikade :)
sen var jennifer gullig & hjälpt till med disken också haha!

sen på kvällen kollade jag bara tv :)

imorse gick jag upp & fixade mig & kikade lite på förberedelserna för det brittiska bröllopet.
jag jobbade så missade det :(
men jag hann se beckhams komma in, guuuud så vackra!

men mormor & emelie var snälla & spelade in åt mig så jag får se sen :)

har ialla fall jobbat 11-19.15 idag :)
hemma nu hos mamma & pappa & bloggar & ska hämta bil!
sen in till stan för att mysa med lisa & elias :)

sen inatt hämtar jag daniel, dennis & moa!
sen imorn är det vaaaaaaaaaaaaaaaalborg!

kommer bli kanon!

ska umgås med massa fina människor :)


här kommer lite bilder från veckan :)

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0