1 april, fredag

det var tungt att gå upp vid fem imorse.
jag gick till stan i regn & mörker. gud så deppigt det där lät haha!
morgonen & dagen har varit låååång & tung..

jag slutade ialla fall tre. tog bussen direkt till mamma & pappa.
är här nu för att hämta bilen & åka in till stan & hämta daniel.
sen blir det systemet!
vi ska köpa lite vin till morgondagen!

så nu ska vi hem & fixa oss & sen ikväll ska vi till camilla & johan!
det blir enchiladaskväll & lite vin & cider på det..
kommer bli supermys!

daniel fick äran att smaka camilla enchiladas sist & nu har jag hört en massa om dom.
så det ska bli spännande att smaka. är nog jättegott!

nej nu måste jag sluta skriva & åka in & hämta min baby!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0