9 september, torsdag

igår så tog jag det lugnt med farmor hela dagen.
vi åkte & åt lunhc på ikea, isterband med potatis & dillstuvning, vad gott det var!
sen handlade farmor lite mat.

jag var bara där hela dagen, tvättade på morgonen.
är så skönt att bara vara där.
var helt slut..

efter fem åkte jag & hämta upp anna & åkte hem med henne.
sen åkte jag ut till mamma & pappa & åt middag sen var jag med rebecca hela kvällen.
tack för allt gumman, skönt att få prata..
vi kollade ialla fall på halv åtta hos mig & idol & sen åkte jag hem runt halv tio..

då hämtade jag upp jennifer, så vi åkte hit & prata.
har inte träffat jennifer på nästan tre veckor. kände att vi hade ne del att prata om.
sen blev det bara jobbigt igår kväll, vet inte varför, jag är så sjukt löjlig, fattar inte vad det är med mig?!
tack ialla fall jennifer som satt uppe med mig..

nu är jag vaken, ledig idag, känner bara att jag vill åka hem till farmor & inte göra något alls.
vet inte varför, men känner för det, så vi får se vad jag hittar på.
måste ialla fall städa undan lite här idag, vi får nog främmande ikväll!

är så sjukt sugen på ceasarsallad, har varit det i flera dagar!


Kommentarer
Postat av: mamma

Hej och tack för fikat som vi fick ikväll, det var gott. Nu har jag fixat något gott till dig, jag har köpt en cesar sallad till Dig att äta här i morgon, varsågod... kram

2010-09-09 @ 21:41:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0