22 september, GREKLAND I KVÄLL

nu är jag vaken & hunnit diskat & fixat.
nu ska jag bara hitta något bekvämt att ta på mig till flygresan, får väl bli ett par leggings & någon stor skön tröja!

ska fixa mig & sen åka till farmor ett tag.
sen klockan tolv ska jag möta mamma & therese, vi ska äta lunch någonstans.
efter det åker jag & mamma hem & lämnar bilen.

mormor & morfar hämtar oss runt två.
sen åker vi moot aaaaaaaarlaaaaaandaaaaa!!!
planet lyfter 17.30
när vi är framme &  har landat på kos ska vi åka båt över till kalymnos, så tror vi kommer fram sent i natt!

jag kan inte förstå än riktigt att vi ska åka, förstår nog det först på planet.
ska försöka sola så mycket jag kan & äta massa god mat, ta många fina kort & njuta med min fina mamma & fina mormor & morfar.

ha det så bra i sverige, kommer sakna mina vänner!
mina guldklimpar!

nej nu ska jag sluta skriva & åka till farmor.
seeee yah!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0