21 september, tisdag

typiskt, jag som ville sova ut hela morgonen. jag vaknade klockan åtta. men jag var väl utvilad då. annars skulle jag inte vaknat.

hursOmhelst, vaknade till regnet som smattra, så himla mysigt ljud.
jag älskar verkligen regn, det är liksom, avkopplande & huuuuur mysigt som helst!
har legat & lyssnat på det i sängen & tänkt & funderat tills nu..

nu har jag ialla fall gått upp, jennifer sover fortfarande.
jag har hunnit skära kycklingen tills ikväll.
ikväll blir det kycklingtacos, mmmm!

idag är jag ialla fall ledig, jag ska väl hoppa in i duschen & fixa till mig.
jag & jennifer ska iväg till ikea sen & titta lite.
bara åka runt lite.
sen börjar hon jobba klockan fyra.

ikväll ska jag vara här hemma & mysa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0