trötter & plugger

gissa om jag inte kollat fel på mitt schema?
när jag kommer till jobbet ser jag att jag inte börjar förrän om två timmar, dryyyyyyyygt!

så jag gick hem till farmor igen & la mig i soffan  ett tag!
sen jobbade jag mellan 15.45-19.15 & efter det gick jag på spinningpass med jennifer, det var ett roligt & tuuuungt pass med många backar!

när jag kom hem så hade mina lilla sambo gjort middag som stod på spisen.
det blev laxpasta med spenat, mmm så gott, det satt fint i min tomma mage!

när jag hade duschat så skulle jag & anna kolla på tv4playbonde söker fru & halv åtta hos mig, men inget funka. DUMMA TV4!!

så nu ska vi sova..
imorn ska jag upp tidigt, med andra ord klockan 6, jag öppnar imorn & slutar 14.30!

LYCKA TILL IMORN PÅ DIN TENTA ANNA! DU KLARA DET GALANT! min lilla kursetta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0