Camilla & Louise

jag vet inte vad det är med camilla, men det spelar ingen roll hur lång tid det går tills jag träffar henne,
men det är alltid lika lätt & lika kul.
vi hade så kul & gick igenom mycket tillsammans under gymnasiet.
vi gjorde allt tillsammans!

camilla är verkligen en person som alltid får en på bra humör.
vi har precis samma humor & förstår varann riktigt bra.
när ingen förstår vad jag menar är det hon som förstår.

jag är glad att du är du.
vi har mycket att ta igen under all den tid vi inte setts!

här kommer lite bilder från i lördags, laddar upp dom så hon ska kunna ta dom.
jag ser hemsk ut på vissa, men dom bjuder jag på.
camilla är lika fin på alla bilder som alltid!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0