ajajaj min mage

farmor & jag åkte till rusta & ikea idag & tittade.
jag hittade en lite plastgran jag nog ska köpa till första advent, japp då ska den upp!
hittade även jättefint matbord & stolar, endast 2995 för allt, varför kan jag inte vara rik & köpa allt?!

åkte hem till farmor sen & åt sill.
efter det gick jag till frisören, sa till min frisör anna att jag skulle bli brunett igen & hon tyckte det var bra!
hon tycker jag passar riktigt bra i det, så tyvärr mamma & mormor, ni blir nedröstade ;)
den 20 december kl 15 så blir jag brunett, lääängtar!

efter frisören blev det ett snabbt läkarbesök & sen stan med anna!
sen började jg jobb kvart i fyra.
men jag kände redan runt tre att jag fick riktigt ont i magen.
det höll i sig hela kvällen & tillslut fick jag gå hem..
så jag var hemma efter sju istället för nio..

när jag kom hem hade min söta anna gjort mat till mig, bacon, keso & spenat & bulgur, supergott sambo!
nu under kvällen har det varit lugnt, tv & prat..
har fortfarande riktigt ont. hoppas kunna sova bort det!


den här volangsaken köpte jag på lindex!
snygga modellen är anna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0