26 oktober, tisdag

igår kväll runt halv tio fick jag något ryck att ruska min ryamatta.
det behövdes men för det var mycket skit i den, så nu ser den väldigt fräsch ut :)
sen dammsög jag, konstigt att ingen granne kom & plinga på dörren haha!

nu har jag precis vaknat & äter en kellogsbliss med hallon, dom är så goda!
ska klä på mig & åka till farmor & äta frukost innan jobbet.
jobbar 11.30-19.30 idag.

efter jobbet så ska jag & therese ut & äta någonstans & sen gå på bio :)
vi vet inte alls vad det blir för mat än eller film.
maten är vi lite oense om haha!


Kommentarer
Postat av: Emma

se the social network, facebook filmen :D

2010-10-26 @ 10:31:42
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0