24 oktober, söndag

idag när vi vaknat så gick jag & camilla till ica & köpte massa gott.
när vi kom hem åt vi grilladkyckling, baguette med oliv- &tacoost & skagenröra & lite sallad.
riktigt gott! med julmust & fanta vildabär, det smakade väääldigt bra!

sen umgicks vi bara & sen tog jag en låång härlig dusch.
sen skjutsade jag ner camilla & johan på stan.
efter det blev det en runda till elgiganten & sen citygross för att handla fikabröd & åka till farmor.
där fick jag mat också, jättegott!
lill mathilda var där också..

åkte sen & mötte pappa för att lämna in sunny på lagning.
så hon är hel & fin!

är hemma nu ialla fall.
har tänt massa ljus & ska kolla tv hela kvällen.
är hur trött som helst.

så nu väntar ensam mamma söker & sen filmen vid din sida, den är så bra, har sett det säkert tio gånger, men alltid lika bra & sorglig!


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Jag har oxå sett den jätte många gånger men ska se den igen,så bra.Den berör så otroligt för det som händer kan drabba vem som helst.Ha en mysig kväll Louise.Kramis

2010-10-24 @ 19:53:12
Postat av: Kerstin

Jag har oxå sett den jätte många gånger men ska se den igen,så bra.Den berör så otroligt för det som händer kan drabba vem som helst.Ha en mysig kväll Louise.Kramis

2010-10-24 @ 19:54:06
Postat av: Emma

Tänkte se den filmen trodde jag inte hade sett den, men det hade jag. Så istället såg jag Salt med Angelina Jolie, sådär bra film.. Trodde den skulle varit bättre.

2010-10-24 @ 22:50:30
URL: http://emmalona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0