12 oktober, tisdag

idag på jobbet hade jag utvecklingssamtal med leena, chefen.
det gick bra, jag fick säga lite vad jag tyckte & tänkte.
skulle vart ledig imorn men ska vara på golvet hela passet, 10-14.


efter jobbet gick jag hem till farmor ett tag & vilade, var heeelt slut.
gick ner på stan igen runt fyra & mötte therese.

det blev en snabbrunda på marknaden.
det är mysigt att gå men ändå helt värdelöst, är ju bara samma grejer gång efter gång..

sen blev det en promenad, inte så lång som vi tänkt men var ialla fall skönt att gå ut & gå & prata med min lilla pingla!
vi gick & hämtade bilen & åkte till jysk & ikea & kikade lite.
ska köpa fyra ljusstakar på ikea när jag får lön!

tavlan jag tittat på länge & vill ha ovanför soffan var nedsatt till 599, kostade tidigare 799 tror jag.
så den ska jag nog också köpa nästa lön, sen är jag riktigt nöjd ;)

när jag kom hem hade anna gjort mat.
det blev kycklingfilé fylld med pesto & ost & hemmagjord klyftpotatis, riktigt gott!
det gjorde du riktigt bra sambo!

nu har jag tänt lite ljus & ligger i soffan & kikar på favoritprogrammet, halv åtta hos mig.
så mysigt att titta på.
det blir tv hela kvällen, längtar till desperate housewives börjar!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0